1397-01-20 07:01
661
0
52378
گزارش؛

سالهاست بر روی تاکسی مشغولیم اما بیمه نیستیم/ مسئولان برای بیمه تاکسی رانان کردکوی اقدامی جهادی کنند + عکس

جمعی از رانندگان زحمتکش و سخت کوش تاکسی درون شهری کردکوی به دفتر پایگاه خبری تحلیلی رادکانا مراجعه کرده تا مشکل بیمه خود را از طریق این رسانه به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، باید «رانندگی تاکسی» را جزو مشاغل سخت قرار دهند چرا که باید در تمام فصول سال از صبح تا شب در خیابان‌ها رانندگی کنند تا هزینه زندگی را در بیاورند و حتی اگر چند روزی قصد سفر کرده و یا بیمار شوند و نتوانند کار کنند، از مزد آن روز بی‌بهره می‌ماند!

رانندگی آن هم با تاکسی نه روز می‌شناسد و نه شب! نه سرما و نه گرما،شغلی برای تمام روزها و فصول! پای درد دل راننده تاکسی‌ها که می‌نشینید، سختی شغلشان را چنان درک میکنی که در باورت هم نمی گنجد که شرایط کاریشان چقدر سخت است، در کنار هزینه بنزین، روغن، استهلاک تاکسی و…. باید سروکله زدن با هر قشری از مردم را هم اضافه کنید، از دانش آموز گرفته تا پیرمرد، بازنشسته و… اما حالا درد دیگری هم به دیگر دردهای آنها اضافه شده و آن چیزی نیست جز موضوع مهم بیمه که امروز آنان را آشفته کرده است.

بنابر این گزارش؛ جمعی از رانندگان زحمتکش و سخت کوش شهر تاکسی درون شهری کردکوی به دفتر پایگاه خبری تحلیلی رادکانا مراجعه کرده تا مشکل بیمه خود را از طریق این رسانه به گوش مسئولان برسانند.

جمعی از رانندگان زحمتکش تاکسی درون شهری کردکوی که تعداد زیادی از آنان را قشر جوان نیز تشکیل می دادند و خدمت به مردم بواسطه تاکسی را بعنوان شغل خود انتخاب نموده و تشکیل خانواده دادند و از این راه امرار معاش می کنند با توجه به سابقه خوبی که دارند متأسفانه همچنان بیمه نیستند.

بنا به گفته این عزیزان، ظاهرا بارها به نهادهای مربوطه مراجعه کرده اما همچنان گره از کارشان باز نشده است.

یکی از این رانندگان که نگران آینده خود و فرزندان خود است، می گویند: متأسفانه در کشورمان با کمبود شغل روبرو هستیم.

یکی دیگر از آنان می گوید: تعداد تاکسی های شهری در کردکوی بسیار زیاد شده است و ما با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستیم اما با توکل بر خدا روزگار می گذرانیم.

گلایه و اعتراض آنان بر این است که چرا باید تعدادی از افراد که سالها پیش راننده تاکسی بوده اند و امروز شغل خود را تغییر داده اند اما همچنان از بیمه تاکسی استفاده کنند اما ما نباید بیمه تاکسیرانی باشیم.

این رانندگان زحمتکش شهر کردکوی خواستار حمایت مسئولان شهرمان از این قشر پرتلاش می باشند.

تمام دغدغه آنان امرار معاش حلال برای خانواده های آنان است تا شرمنده خانواده های خود و آینده فرزندان خود نباشند.

در گزارش های بعدی به فرمانداری، شورای شهر، تاکسیرانی و تأمین اجتماعی مراجعه خواهیم کرد تا بتوانیم قدمی هرچند کوچک برای این دسته از زحمتکشان شهرمان برداریم.

منتظر تهیه و انتشار گزارش های بعدی ما باشید.

مابقی تصاویر حضور رانندگان در دفتر پایگاه خبری تحلیلی رادکانا:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.